Volleyballudvalg:
P.t. intet udvalg. Dette års turneringsplan er udfærdiget af ÅFS Kontoret
Spillested:
Århus Firma Sport
Paludan-Müllers Vej 110
8200 Aarhus N
Tlf.: 86 78 62 22 - mandag til fredag kl. 9.00 - 16.00
Mail: aarhus@aafs.dk
Serieinddeling:
Der er i år 9 hold tilmeldt.
Alle møder alle 2 gange. Som noget nyt, afsluttes sæsonen med et slutspil, hvor der først afvikles en mellemrunde og endelig en finalerunde. I begge runder inddeles holdene i 3 grupper med hver 3 hold.
I finalerunden spilles der md handicap. Der er +- 15 point mellem nr. 1 og 3 i gruppen og +- 10 point mellem nr. 1 og 2 og 2 og 3. Dette gælder alle spillede sæt.
Tjek turneringsplanen.
Kampskema:
Dette findes på opslagstavlen i indgangen. Hjælp hinanden med at få disse i postkassen – som er i gangen - når kampen er forbi. HUSK!!! at udfylde dem korrekt med rigtig score, point og holdnavne.
Cafeen
Cafeen holder åbent til 22.00. Køkkenet lukker dog for mad kl. 21.00. Ønskes der mad efter dette tidspunkt, kan det bestilles hos personalet.
Ordensregler
Der må ikke medbringes egne mad- og drikkevarer i centret. Postevand er dog tilladt.
Parkering skal ske på parkeringspladsen.
Al færdsel i hallen med udendørs fodtøj SKAL foregå udenfor den hvide linie (håndbold linien). OGSÅ når man går hjem efter kamp!!
Drikkevarer må ikke medbringes på selve banen.
Stillingsservice:
Der vil jævnligt blive hængt turneringsstilling op på opslagstavlen i gangen, men du kan også løbende holde dig orienteret på ÅFS hjemmesiden www.aafs.dk
Siden forsøges opdateret senest hver mandag. Her vil der også blive skrevet generelle informationer om turneringsafvikling – herunder eventuelle ændringer, holdtrækninger m.v.
Turneringsregler
Indenfor hver række, spilles alle mod alle.
Man har selv mindst én bold med hver gang. Der kan ikke lånes bolde i hallen.
De normale volleyballregler følges med følgende undtagelser.
Følgende er gældende for sæsonen 2024/2025.
Der dispenseres fra antallet af damer og herrer således, at der kan tilmeldes ”rene” dame- og herrehold.
For damerne betyder dette, at der kan tilmeldes et damehold, der til hver kamp skal bestå af kun damer. Der skal altså være min. 5, max. 6 damer på banen, før resultatet kan gøres gældende.
Herrerne kan tilmelde et herrehold bestående af 4 herrer.
Der skal her altid være 4 - og kun 4 herrer - på banen ad gangen.
Aflysning af kampe:
Ønsker en klub at aflyse en kamp, skal klubben gøre følgende senest dagen før kl. 12.00 via mail: